† sånt som man borde göra oftare!

min morbror är bara för härlig!
allt började med att när jag var hemma hos emelie så tänkte min morbror lägga en golfboll i min jacka (som tur så hade jag ingen jacka med mig..)
såå jag hämnades genom att lägga en ganska så stor sten i hans jacka, först trodde han der var jacob som hade gjort det, så han la den i hans ficka, sen hamnade den i emelies, sen kom de fram till att det var jag!
sååå
idag när jag var hemma hos min kära kusin så hittade jag denna fina muttern på min lilla sko!
jag tror min morbror gillar mig!

++++ för denna kväll.
blev mat, godis, chips, coca och massa spel med jönsson, einarsson och emelie.
har skrattat så in i, kommer ha träningsvärk imorgon, värt det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0