no one ever wanted anything more than I want you.

jag har legat och nysit (nösit) (?) hela natten, grymt jobbigt.
har legat plattfall i sängen hela dagen, har inte orkar röra mig.
och beskedet från läkaren imorse var väl både positiv och lite negativt.
att jag ska behöva ta vanligt nässpray 3 gånger om dagen
 i ca 4 dagar nu, sen ska jag hämta ut ett kortison (?) -
spray som jag ska ta i ca 1 MÅNAD?!?!?!
bara för att min trumhinna ligger fel, hur den nu kan göra det?
jag som hatar att ta nässpray, gör så ont!

nu ska jag beställa en bikini som tröst!


Kommentarer
Postat av: Jaskaba

Hej!

Fin sida, med underbara bilder!

Det där med trumhinnan.

Gör det ont?

Hur fick du problemet & hur upptäckte du det?

Fick akut ont för 1 vecka sedan, gjorde så ont att jag grät som en liten unge..

Ingen förkylning som orsak, aldrig haft öron problem tidigare -_-

Nu har åtminstone smärtan lagt sig..

Det stora bekymret nu är: dövhet i "problem-örat"

Tänkte om du hade liknande problem, kanske du har en idé eller två om vad som kan stå på? :)

Är så rädd för sjukhus att jag patetiskt nog låter mig själv bli döv, istället för att tygla skräcken & gå till läkaren..



Ha en fantastisk dag.



Med vänliga hälsningar

Fröken-stök

2011-05-19 @ 15:35:26
URL: http://jennifer-kate.webs.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0