Dag 05 – Vad är kärlek? & Dag 06 – Min dag

Dag 05- Vad är kärlek?
ska jag vara riktigt ärlig så tror jag inte att jag vet.
visst jag hade ett förållande innan som varade i ett år, men jag tror inte jag vet ändå.

Dag 06 - Min dag
jag gick upp vid och var galet trött (som alltid)
gjorde vid mig och stack till bussen vid sju, sen vidare till tåget.
sen har jag varit i skolan hela dagen känns det som.
lektionen på förmiddagen blev det inte allt för mycket gjort. sen på eftermiddagen hade jag svenska och vi hade samtal med läraren om den boken vi har läst. gick väl hyffsat tror jag (?)
sen blev det att åka tillbaka till stan och vidare till healingen. gottgott.
och till sist dax för barngympan.
å nu sitter jag här och gör kalrt det sista på matten.
intressant va? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0