it´s to late to make it right.

det är precis som det står i rubriken.
känns  som att ha blivit dumpad på nytt.. eller känns och känns jag "blev"..
söndag idag då, min "hat"dag. sista dagen på lovet UHHH!
på ett sätt ska det bli skönt att komma tillbaka.
sitter och gör mitt statistikarbete just nu och fattar ingenting, får inte ihop hur man ska kunna göra lådagram på min enkät. aja får väl fråga min mattelärare imorgon.
sen måste jag läsa ut min svenskabok med (!)
har även två engelskaarbeten jag måste skicka in med. shit!
senare ska jag in till stan och träna med syrran. JAAAAA äntligen ska det tränas på allvar! (har skaffat gymkort) så nu jäklar alltså.

var på genrepet av melodifestivalen i fredax med mediaklasserna från skolan. det var skoj, kul att göra något annorlunda ibland. låtarna är mycket mycket bättre när man sitter där och lyssnar än när man ser de på tv:n.
igår (lördag) åkte jag med mina kusiner (frida & maja)  och hälsade på farmor, riktigt mysigt. Min farmor är för underbar!


såg precis att det var en del som hade kommenterat mitt förra inlägg. SKOJ! vet dock inte vilka ni är men vad gör det? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0