dag 4 - En sak ni inte vet om mig

när jag var yngre spelade jag tvärflöjt... i orkester med minsann...
haha innan har jag skämts lite för det men nu tänker jag: varför det?
det är inte många som kan spela tvärflöjt inte, rätt duktig var jag med.. och det är inte lätt heller för den delen.
men iallafall, det slog mig nu när jag satt och spelade på gitarren lite att jag kan ju spela tvärflöjt. så jag var tvungen att packa upp den och testa. trodde inte jag skulle komma ihåg noterna och så men jo minsann, chockad blev jag med. sååå man kanske ska börja spela lite igen.

sen har vi det där med disktrasor. jag klarar inte av att ta i dem. de är sååå fruktansvärt äckliga!!
mamma har äntligen lärt sig att jag inte tar i dem och ber mig inte att torka bordet längre (skulle hon råka be mig så får det bli med lite papper...) haha.
så man kan undra hur jag ska torka mitt bord sen när jag flyttar hemifrån en vacker dag.. :D


Kommentarer
Postat av: lojsande

precis som att jag inte redan visste detta :)

2011-02-27 @ 12:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0