dag 1 - om mig

det är såååå svårt att veta vad man ska berätta om sig själv. jag är osäker på mig själv vilket gör att jag inte riktigt vet hur jag ska beskriva mig. 
  Något jag tycker om med mig själv är att jag har utvecklats som person bara den tiden jag har gått på gymnasiet. Innan var jag en VÄLDIGT blyg tjej. jag var nog den tystaste personen i klassrummet. jag räckte aldrig upp handen för att säga något. Men nu det senaste året kan jag inte påstå att jag är den där blyga längre.
Annars är jag en glad och sprallig tjej, jag skrattar åt allt och ingenting. jag kan vara väldigt känslig, ja sådär ni vet. men det är aldrig något jag nämner.
dock har jag mina dåliga dagar men det har nog alla.
jag skulle nog också vilja säga att jag är en mycket nyfiken tjej och jag älskar utmaningar.

jag tror att de personerna som inte känner mig kan få den uppfattningen om att jag är lite bitchig, dock är det bara något jag tror och känner, jag har ingen aning om det stämmer. bara en uppfattning.

jag vet inte vad jag mer kan säga om mig själv.




Kommentarer
Postat av: lojsan

du skulle kunna skriva att du är en mycket fin vän!

2011-02-15 @ 20:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0