ajaj

åkte till fabror doktor idag för att kolla om min trumhinna hade lagt sig på rätt håll nu efter behandling. men icke, det var tydligen bara värre (?)
fick göra ett allergitest med, så det blev blodprovER! usch jag hatar det!
jag brukar inte vara så värst rädd för sprutor och sånt men jag satt stel som en pinne.
sjuksköterskan: ellen jag ska bara ta fram den lilla nålen.
Jag: JA men det behöver du ju inte berätta för mig!!
hon stack och jag satt och titta ut. tänkte hemskt vad det tar lång tid att få ut lite blod då.
det visade sig att det inte kom ut något blod från mig. haha så hon tar ut nålen igen och jag var inte långt ifrån att svimma. fyfan. de fick leda mig in till en säng och sticka mig igen.
mamma bara: ellen du ser ut som ett lik.
aop tack för den va.
så nu är jag såhär fin på båda mina armar.


och ett sånthär fint knä får man när man spelar fotboll
och ska rädda bollen från att flyga in i målet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0