lucky day

idag är nog min lyckodag. mjaaaa
fixat ny mobil och de kan jag bara tacka min kusins sambo för. TAACK igen!
nu väntar jag bara på mitt simkort.
mamma ringde till telenor, de bara japp men vi skickat ett nytt, å de kostar 250 kr.
mamma bara varför de?
bla bla bla
telenortjejen: nej men idag är en bra dag, jag bjuder på ditt simkort.
liksom TAACK!
nu ska jag hålla i min mobil med hela mitt liv!

mitt rum är nystädat och de skinner!
lite ändringar fick de bli med.

imorgon åker bror min till sveriges huvudstad stockholm.
kommer hem om två månader.
länge man ska vara utan honom. mhmm..


it´s hard to wait around for something you know might never happen.
but it´s even harder to give up when you know it´s everything you want.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0