you can´t put your arms around a memory

3 veckor utan mobil. kan säga att det har varit ganska gött... faktiskt.
men nu har jag fått mitt simkort, och det är oxå gött.
de tråkiga är bara att behöva återställa den mobilen jag köpte och lägga in alla kontaketer och allt igen. suck på det va.

idag gick man sista fredagen för denna terminen. härligt ja.
redovisning av projektet. fan säger jag bara.
läraren sa fel till mig i måndes. så fick skriva om allt jag skulle säga.
sen kom jag till skolan idag, visa sig att en i min grupp inte var där så ja jag fick ta och skriva om allt på tio minuter IGEN. ahhh så skönt att de är över nu!

matchen ikväll blev inställd, skönt tycker jag. var ändå inte taggad för att spela.


http://weheartit.com/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0