THE MUSIC TELLS ME WHAT TO FEEL

jag har kommit på att jag är ganska usel på att skriva.
skriver ihop något, trycker delete. likadant varje gång.
men ändå.
min fredagkväll tillbringades med två fina töser. underbart måste jag säga.
lördagen var jag med familjen på julmarknad, visst låter det tidigt? de tycker jag iallafall. men det var mysigt.
igår blev det hem till farmor och träffa släkten, alltid lika trevligt.

nu ser jag tre fulla skoldagar framför mig, ganska slappt om man får säga så.
sen på fredag åker jaaaaaag då va. längtar så in i, det kommer blir toppen.
veckan där efter är det lov och det är efterlängtat!

nu ska jag hoppa i sängen efter ett hårt boxningspass. jag känner redan vilken träningsvärk som väntar mig imorgon. men det är gött.


http://weheartit.com/entry/4581272

20101025

Kommentarer
Postat av: frida

tack för i fredags :)

2010-10-26 @ 11:50:09
URL: http://facn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0