"halllooo det är jag som är bruce"

VARNING! väldigt långt!

igår
dagen började med att jag fick åka in till stan med min mamsen o papsen för att fixa pass till lilla mig
sen hem för att städa lite
träffade vickan vid affären för att handla lite till kvällen
hem och gjorde vid mig
mötte linda mika och vickan vid banken
YEEE

efter lite snack bestämmde vi oss för att vi skulle äta på kinaresturangen så vi stack dit och beställde det vi skulle ha. det var vi och två andra på hela resturangen. och de två personerna var serilst dumma i huvudet! vi var max en timme på resturangen och under den timmen satt de bara och klagade på oss. självklart två alkisar, vad annars? avisa på oss? har ni aldrig fått ha roligt eller? ;) haha sjukt!

citat från fyllisarna:

- dem hinner ju aldrig äta upp, kolla så mycket dem har kvar.
- deras föräldrar orkade väll inte med dem.
- sluta fnittra , detta är inget fnitter skola. OCH SÅ SJUNGER FYLLISARNA ISTÄLLET!
- ungjävlar
- fråga dem, fråga dem.
VI RESTE OSS UPP! - äntligen vill deras föräldrar ta hem dem. VI SÄTTER OSS NER IGEN!
- hej då, ungjävlar.
m & e: - kärring.

sen drog vi hem till miiiiig!
där vi tittade på Hitta Nemo
käkade glass och bär
massviss med skratt!!
sen blev det lite klotter på min garderob
and then drog vi på oss de über snygga reflexvästarna och begav oss ut på vägen hem mot vickan
där blev det ännu MERA flumm
godis blev det, men egentligen var vi riktigt mätta! ;o
LILLA jag fick sova under bordet? så mycket är jag värd! haha ;D
vid typ två blev det knäppttyst och tanken var väl att vi skulle sova?
men det kunde ikke jag, min teefon pep och senare ringde det med, gaaah!
vid halv nio ringde klockan, upp och hopppa! 
linda och mika kommer på att de inte har några pengar till buss/tåg så på med regnkläderna och de cykla till tollarp i ösregn. HAHA!
och när vi senare äter frukost så kommer vickans mamma och säger att hon kan köra de till tåget. haha motion skadar aldrig? ;)

kvällen/natten/morgonen har varit totalt TOPPEN! 
vi måste verkligen träffas oftare :) 












Kommentarer
Postat av: Linda

Så underbart bra är vi:') <3

2010-05-15 @ 19:39:29
Postat av: Mika

Ja vi måste träffas oftare!

käring haha ;P <3

2010-05-16 @ 16:05:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0