tordag

denna dagen har varit.... hemsk?
dagen börjar med att jag får ett sms av v att hon är sjuk. mjaaa kändes ju sådär när jag vet att en redovisning väntar på eftermiddagen.. men men sånt kan man ju inte hjälpa.
åkte till skolan, hade matte. fy fasen säger jag bara. fick veta resultatet på nationella då, och de kan man ju diskutera om man är nöjd eller inte?........
sen stack ju l och m med, så där satt jag själv i min ensamhet.
efter rasten var det några som redovisa+uppgift sen fixa jag klart de sista på vickans och mitt.
sen stack ännu fler från skolan, efter lunchen var vi fyra stycken. så vi fick gå efter 30 min :))))))))))
så dagen har väl varit ganska bra fast ändå inte (y)

imorgon är jag leeeeeedig! smaka på den.

Kommentarer
Postat av: nilsdotter

nu får du veta hur det känns för mig varje vecka ;)

2010-05-28 @ 00:25:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0