so i heard it's no good to run, but it feels so much better now that it's done

söndag? ni vet jag ÄLSKAR söndagar? nej
-jag vill också kunna gå i ett par snygga jeansshort, med bara ben, känna solen steker på kinderna.
men det verkar som det inte kommer bli så på ett bra tag. kollar man ut så är det helt grått och blött. typ 10 grader. usch usch.

nu är det bara fyra veckor till det är lov.
om fyra veckor har jag gått ut första året på gymnasiet, helt galet vad tiden går fort.


en vacker bild på mig och pappa! :)

Kommentarer
Postat av: nilsdotter

tänkte på tiden , du jag och victoria i 9an..

det svider en aning men jag är så glad att vi håller ihop ! <3

2010-05-16 @ 22:42:20
Postat av: e

!! <3

2010-05-16 @ 23:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0