rumpa!

shit vad jag ångrar att jag inte ska till Siesta!
helt galet att jag kunde säga nej.
men har man andra planer så har man ju.
det kan ju inte hjälpas.
men nästa år så jävlar mika linda och victoria!!! ;D

denna dagen känns totalt värdelös,
känns som jag inte har gjort ett smak i skolan.
på idrotten var det HLR-utbildning,
jag gjorde EXAKT samma utbildning för kanske två veckor sen.
dryyygt.
sen blev det bowling, 
& där kan jag konstatera att jag är sämst på det! haha
på svenskan gjorde jag verkligen ingenting,
ritade klart bildserien sen skulle vi göra en annan grej. men jag fatta inte så gjorde inte den..

nu ska jag snart dra till min träning! muums!



i´m moving on and i´m gonna get stronger now
and nothing will break me down
i´m moving on


Kommentarer
Postat av: Mika

Jaa hur kunde du säga nej! xd

men nästa år så! :D <3

2010-05-26 @ 21:25:38
Postat av: elz

mika: jag sa inte direkt nej (a)

var ju mer att jag inte kunde x) hahaha :D

2010-05-26 @ 22:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0