plan? jajamensan

en dag till avklarad denna "korta" vecka!
det lät hemskt. lät precis som att jag har det förjävligt alltid.
så är det verkligen inte! :)

blev små-chockad idag på spanskan, ledsen? ett oförberätt "prov" var de som gällde.
och resultatet skulle vägas in i slutbetyget!
tro de eller je men det gick åt skogen. fick 10 rätt av 32 HAHA!!
men jag var dock inte ensam om de resultatet, där var många andra som hade där omkring!
sen mediekunskap, gud så skoj man kan ha. vi skrattar åt ingenting? :D
"men rasmus, du ser ju ut som en 12 åring i den kepsen" hahah
haha ja galet.

imorgon är sista dagen på veckan, nämnt det innan kanske? gyyyytt
blir golf på idrotten sen på svenskan ska vi snacka om boken..
som jag håller på att läsa nu?? hmm har 70 sidor kvar, så ska hoppa ner under täcket och börja läsa igen!

på fredag: drar jag kanske till malmö city med linda och mika, jag vet inte än. har inte bestämt mig ännu. annars får jag väl stanna hemma och städa med tanke på att de kommer senare på kvällen :D även vicks :d
lääääängtar gör jag. kommer bli en toppen kväll!

snart sommarlov!!! yeee


coolingarna linda & mika (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0