jag var glad när jag gick genom stan idag, jag kände hopp.

haft nationella i matte idag, satt från 09.00 till 11.20 hade dock tid till 12.30.
tyckte inte det var jätte svårt faktiskt, kändes riktigt bra när jag gick där ifrån.
sen var det två timmars rast så jag l & m passa på att steka i solen! ;)
på no lektionen skulle vi ut i skogen, haha var ute i fem minuter sen började det åska och spö regna. så blev totalt blöt från topp till tå.

 tänk om man inte hade varit så förbaskat feg...

» jag är riktigt jäkla taggad inför träningen på måndag!!!

Det finns människor som kommer in i våra liv och lämnar det igen.
 Det finns också människor som stannar en stund och lämnar fotspår i våra hjärtan.
 Och vi är aldrig mer de samma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0