jag kör på fotboll igen!

tjena..
dagen har varit ok..
vicky och jag spelade in nyheter på lektionen, haha!! skoj
sen hängde jag med upp och tränade lite fotboll.
det första tränaren säger är.
"-ska du börja igen?"
"- jag tänkte testa japp"
"- härligt, då spelar du matchpå onsdag!!"

haha jag tränade för första gången på 2 år idag, och ska spela match redan på onsdag. som det kan gå.
men det känns kul och härligt att spela igen.


imorgon har jag nationella i engelska, vad är det 2 timmar och 10 min... DRYGT!!!!

Kommentarer
Postat av: big sis

kan väl va kul med lite fotboll :P

2010-05-03 @ 20:45:55
Postat av: Mika

de va ju bra!:D

blev de inte hård träning!;) heh

<3

2010-05-03 @ 21:07:14
Postat av: * Em

Hej :) Allt bra?

2010-05-05 @ 19:42:04
URL: http://emelojs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0