jag klarar mig

får jag klaga lite nu?  
- på hur
trött jag är just precis nu?
kunde inte somna inatt, somnade vid två kanske sen upp igen vid halv sju. ahh
- & sen, skulle måla naglarna... när jag hade målat lillfingret, ringfingret, lånfingret, pekfingret och halva tummen så tar det slut, AHHHH, får väl gå och köpa nytt imorgon, min favoriiiit!
- & vädret... bläää var har värmen tagit vägen? rutttet väder. till och med i Norrland har de nästan 30 grader. och vi här nere i skåne har vi knappt 10 grader :O
- & hur orkar personer vara så självmordsbenägna??? helt sjukt. sluta klaga och lev.

men har ju varit i malmöööö idag med min kära klass hehe
var på sr- sveriges radio.. deras jobb verkar faktiskt lite små kul och intressant.
sen blev det en runda på stan med m l v (y)
sen blev de bussen hemåt
sen en fotbollsträning, åh det gick verkligen inte bra idag vava..

bara tisdag och onsdag med, sen är det låååång helg. I like it!

jag är så himla taggad inför något, men jag kan ikke komma på vad det är?!??!

~ såååå onödigt och ointressant i knooow.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0