det verkar så lätt för dig

Det är sjukt, igår var det kanske 10 grader ute, imorse när jag vaknade sken solen och det har typ varit 21 grader!! chockad är man. Hoppas bara den håller i sig nu, så KANSKE man kan få liiite färg innan skolan når sitt slut. Det är ju bara 3 veckor typ!!!!!!!!!!!!!!!! :D riktigt härligt om jag får säga mitt.

idag var det test i spanskan, det gick fasen bra, om man jämför med förra veckan HAHA
Sen blev det betygsnack med läraren oxå, man fick själv säga vilket betyg man ville ha / tyckte att man förtjänade. Pinsamt faktiskt, så bra självförtroende har jag inte! men iaf det blev ett VG där, gyttans!

har även hunnit med att gå en runda med bästa louise, mycket trevligt det! :)

Imorgon är det slappedag = ingen dator behövs!
På idrotten ska vi bara ha betygsnack och sen på svenskan blir det film för hela slanten.
måste även gå tidigare eftersom det står match på schemat, yee i brösarp. Lycka till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0