jag ser våren framför mig

helgerna går så fort. men denna har varit bra.
igår var i malmö med mamsen.  
kan det bli bättre väder för att vara ute och shoppa en hel dag? det var underbart. solen sken och det var varmt. vår!! riktigt mysig dag! :) blev ett par nya converse, ny vår jacka och en skjorta :) ii liiiikeee


imorgon är det skola igen, det är så mycket nu, jobbigt. massa arbeten och sen har vi prov på fredag igen!
även utvecklingssamtal imorgon då va.

jag och syrran planerar resa. muuums! :*

Close your eyes
clear your heart
let it go


jag vet att jag är cool! (;


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fräään bild Elz;)

2010-03-07 @ 20:49:52
URL: http://liindareinholdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0