4 mars 2010

tjena tjena!
torsdag idag och denna veckan har gått snabbt som bara den.
solen smyger sig fram och jag älskar det!

dagen har bestått av matte där vi har fått bestämda platser? yeah blää!
sen engelska och en halv photoshop lektion.
kvällen tillbringar jag med v i kstad, vi har simmat, lagat mat och nu ska jag börja med lite plugg. får se hur det kommer gå! jag måste göra klart ett prov som jag fick i uppgift att göra hemma, dock ett bra tag sen det där. så får ta tag i det nu. sen har jag lite annat med, fick både matte läxa och engelska till imorgon.

fredag imorgon, ganska slapp dag om man får säga så. sen heeeelg! 
      nu ska jag ta och försöka göra något vettigt...

// ellen svensson 4 mars 2010

Kommentarer
Postat av: v

något vettigt, hmm du har inte börjat ännu i alla fall. ;)

ellen jag tror vi får ta tummarna ur r*n och göra något vettigt nu. hehe. ;P

2010-03-04 @ 22:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0