the sun is shining =)

sitter i " kiollan "= för er som inte förstår så är det kiosken. (lindas konstiga språk) ska skriva en reflektion kring photoshop-projektet. tänkte att det skulle gå snabbt men nej, läraren sa att det skulle ta ca 5 timmar att skriva det! Känns mer som man går på ett universitet än på gymnasiet just nu.

hade redovisning innan, gick som en smäck. fanns inte så mycket att säga, bara till att visa våra bilder ungefär.
vet ni vad, nästa vecka är en lyx vecka!
Måndag: börjar 12.30 slutar 15.15
Tisdag: börjar 08.50 slutar 15.15
Onsdag: börjar 08.50 slutar --- vår lärare har lovat att vi ska få igen tiden sen vi var i malmö så vi ska få sluta lite tidigare.
Torsdag: LEEEEEDDDIIIIIIG smaka på den!  (ska ge förslag på apu plats till i tvåan.)

Sen är det påsklov, så gött!

Nu efter skolan ska jag till frisören och klippa mig! usch. känns som det komemr bli väldigt kort idag eftersom det var riktigt länge sedan jag klippte mig sist. Någon gång innan jul...

I LOVE THE WEATHER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0