utflykt med flickorna

igår var jag i simrishamn med louise och victoria.
mysigt. blev att gå runder i staden lite, ner till hamnen, sen satte vi oss i en park och fikade lite.
så mycket som jag skrattade vid matbordet igår.. så mycket har jag inte skrattat på länge. pappa var rolig. haha
på kvällen kom olivia och testade gungan. de tyckte hon var skoj. hon skratta... och skratta. haha

idag har jaga stekt lite i solen.
sen packade jag lite lite.  drar ju till ängelholm imorgon på utbildning.
sen hämtade jag olivia på dagiset. skoj! :)

nu ska jag dra mig hem igen för att packa.
fick ju köra hem till ola och låna hans dator eftersom m o p s inte vill funka :(


varför skrev du till mig?
varför?
jag kan inte sluta tänka på dig.
jag kan inte sluta och fundera på varför du skrev till mig.
jag vill ha svar. men hur.
du kom närmare igen...


Kommentarer
Postat av: frida

han skrev för han ville se så att allt var bra <3

2010-06-17 @ 16:43:31
URL: http://facn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0