remind youself that it´s okay not to be perfect.

den första juni idag och när jag kolla ut genom fönstret så regna det.... såklart..
jag vill ha sol och värme NU?
nästa fredag slutar vi, går på sommarlov. askalas. men det känns mer som typ höstlov?
ajjaa får hoppas att det blir bättre bara.

gårdagens träning var inte det minsta roligt, det är alltid så oseriöst nu. jag förstår inte varför tränarna inte säger till när en i laget står och hånglar med sin kille istället för att träna?! ahh

har precis haft spanska, movie time!
lustig film måste jag säga.
trodde först att det var en dokumentär.
det var typ ett virus i en lägenhet så alla dog.
haha nej jag orkar inte förklara. jag blev inte klock på om den var bra eller inte?.
vicky satt och fundera hela tiden på om den verkligen var veklig, värklig?? haha :))
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0