skolan - ambulans - akuten

denna dagen har varit riktigt lustig.
matte & engelska på förmiddagen, sen var jag helt plötsligt på sjukhuset! ;s
började må dåligt lite innan lunchen, så tog en tablett och tänkte att det skulle gå över. Men det blev bara värre. så ringde mamma och sa att jag var tvungen att åka hem. men hann inte så långt. fick sjukt ont i magen,  blev helt skakig i benen och snurrig. fick panik och kunde inte vara stilla. så fick gå upp till sjuksköterskan. men hon var inte där. så blev instängd i hennes rum, för en lärare skulle leta upp henne. jag vet bara att jag låg på golvet och ja, jag "skrek". så de ringde ambulans. suck... sen var jag helt plötsligt på akuten i hässleholm. sen fick man sitta rakt upp och ner på en bår i en korridor helt själv i 2 timmar, om inte mer? drygt. man mamma kom till slut.
Men läkarna kunde så klart inte hitta något så fick åka hem igen och hoppas på att jag inte får tillbaka det. ovanligt att de inte hittar något.
så imorgon blir det att vara hemma och ta det lugnt. för att gå till skolan på måndag. pinsamt.

tack v ♥

Kommentarer
Postat av: davidlh

du har ju tur i oturen att du får vara ledig imorgon! :D

2010-01-21 @ 19:02:13
Postat av: Felicia

Hoppas du kryar på dig och hoppas att de snart hittar något i magen!<3 Jag hade ju också otroligt ont i magen när jag tränade en tisdag, sen kunde jag inte ens ställa mig upp fick åka in till akuten och de visade sig att vara en blödning i äggstocken:/<3

2010-01-22 @ 22:02:57
URL: http://fjellepjelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0