20.05

skolan är segare än segast just nu. jag har mycket att göra. oh det där sportlovet som kommer, kan man längta mera?
idag var det idrott och svenska.
på idrotten skulle vi ha "gymnastik" hänga i ringar och stå på händer och sånt, och det är verkligen inte min grej, jag kan inte, jag har aldrig kunnat! åh så jobbigt..
sen svenska, huhu, fick i uppgift att skriva en debattartikel, hej på dig med! jag satt i 1,5 timme och försökte komma på något att skriva om. och jag har faktiskt fortfarande inte kommit på det "/ illa.  

snökaos snökaos snöstorm snöstorm.. blås bort
vill inte ha mer snö!

hittade dessa über gulliga bildernas på mig och mina syskon! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0