världen är orättvis & jag hatar det

mitt matte prov i torsdags gick oväntat bra!
klarade även kemiprovet :)
idag har ellen varit i stan med sin mutter och det shoppades lite granna minsann.
jeans, skjorta, t-shirt/klänning! :)
sen var jag och kollade på linda när hon gick modell med.
nu ska jag antingen kypa ner i badkaret eller hoppa in i duschen, har inte bestämmt mig för vilket jag orkar.
sen blir det på med myskläder och kolla på melodifestivalen. fast jag egentligen inte gillar det programmet, haha.

imorgon är det alla ♥ dag!

Take the good with the bad, Smile with the sad, Love what you got, Remember what you had, Always forgive, But never forget, Learn from your mistakes, But never regret, People change, And things go wrong, Just remember that life goes on.

// ellen svensson 13 februari 2010


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hej hej!



Först och främst vill jag tacka för en bra blogg =)

Kolla in min bloggshopp på min blogg. Dagens inlägg har en länk till mina auktioner på Seconds.se Massor med kläder & Skor till riktigt billiga priser och auktionerna tar slut idag så skynda och fynda :)



DIREKTLÄNK TILL MINA AUKTIONER: http://www.seconds.se/?section=shop&id=2026



Hälsningar Jessica

2010-02-16 @ 14:18:11
URL: http://jessiesjoqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0