how do you do it

har nyss vaknat efter en skrattfylld dag!
kort dag idag, hade matte, sen halv engelska lektion.
jag, victoria, mika och linda stack från engelskan vid elva för att hinna med buss-tåg-buss till bäckaskog slott där vi skulle fotografera till vårt projekt. bussresan dit var flummig, visst inget ovanligt för oss fyra men ändå! :)
hemma lite efter tre, gick och la mig direkt och vaknade vid halv sju! riktigt skönt!
titta ut och ja självklart snöstorm igen! så trött på snön. kan ju räkna med att tågen kommer vara sena imorgon...

igår var vi malmö med klassen. skönt att komma ifrån skolan! vi var på Sydsvenskan, tittade på film och sen gjorde vi någon tävling. ganska roligt ändå.
sen tog man bussen hem istället för tåget. så var hemma ca en timme tidigare. var dock bra eftersom både pappa och jakob fyllde år igår!

fredag imorgon, sista dagen sen är det lov. härligt!


// ellen svensson 18 februari 2010

Kommentarer
Postat av: nilsdotter

själv har jag haft lov sen halv 10 imorse (a)

JAG SAKNAR DIG!

2010-02-18 @ 20:53:39
Postat av: ellen

låter riktigt skönt! hade jag oxå velat!!!



JAG SAKNAR DIG MED. TRÄFFAS SNART?????

2010-02-18 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0