onsdaaaaaaag

Hola!
förskylning är almost borta!
& jag är sur, sur för att en i min klass kastade min dator i golvet, men den klara sig ganska bra, lite knäckt i kanten bara ;s
imorgon har jag matte prov & på fredag har jag kemi prov. jag vet att jag skrev om det förra gången med? men jag blev sjuk förra fredagen och kunde inte göra proven då.
            imorgon eftermiddag har vi psh, projekt, vi ska fota vardags bilder ur titanic! & det är skit svårt. med tanke på att vi måste ha tag i ett fartyg, men de vill ju inte svara oss på om vi får komma dit eller inte!!och allt ska vara gammeldags, kläder, allt! vi får väl se hur det slutar...
            fick veta igår att vår mediekunskaps lärare ska sluta, det betyder att vi slipper massa pp.

// ellen svensson 10 februari 2010 ♥

Kommentarer
Postat av: frida

du uppdaterar lite segt ellen ;) hehe

2010-02-11 @ 00:36:38
URL: http://facn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0