mer snö på schemat

tjena hallå.
jag börjar NÄSTAN älska detta vädret. snöstorm snöstom.
denna dagen har varit katastrof bara.
bussen till skolan gick sönder! duktigt. motern blev för varm? haha
men jag hade min första spanska lektion idag på detta året! & läraren var där för en gångs skull! woohoo!
sen den där über roliga mediekunskapen, mums gillar verkligen hans lektioner, så varierande liksom, inte det minsta!
sen stressa till bussen, vilket vi inte hade behövt eftersom tåget var försenat i ca 30 min.  skulle ju då kommit 15:43 men kände väl för att komma sådär 16:10 istället! aahhhhhh
väl inne i stan så var den bussen oxå sen, härligt. så var hemma vid tjaaa 17:40!

imorgon är det idrott och socialkompitens på schemat = slipper släpa med datorn! guuuuttt
(två prov på fredag, matte+naturkunskap-kemi) måste börja plugga :o

träna nu kanske? hmm kanske det ja. 
ciaaooo 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0