du är de enda för mig

då var lovet över. tråkigt värre.
men det har varit ett bra lov, riktigt bra och skönt.

dock har jag åkt på en förkylning IGEN som inte vill släppa. det är så tråkigt, har verkligen ingen ork till något. och träna? kan knappt tänka tanken. har inte tränat på ett tag nu, jag skäms. blää jag vill träna...

vädret är toppen! kan ni tänka er, igår (den 12 april) satt jag UTE med två klasskompisar och gjorde lite arbeten. helt underbart. varmt och skönt. hihi.

fick veta igår att jag har prov imorgon (onsdag)...!! vilken lärare.. som säger till två dagar innan. så det blir till att hem och plugga idag! sen har jag matte prov på fredag måste plugga på det med. ska fråga pappsen min om han vill hjälpa mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0