even the best fall down sometimes

jag förstår inte
jag kan inte förstå att det inte är vi två längre
jag kan inte fatta att jag aldrig kommer få vakna invirad i dina armar mer
att få en puss på morgonen när vi vaknade
jag vet inte vad jag ska ta mig till
de gör ont, jag saknar dig
jag vill vara med dig precis som innan


jag minns så mycket om oss
jag minns första gången vi pratade. du kände min bästa vän, du skojade med henne och försökte få kontakt med mig.
jag minns när vi var med e o j på kvällarna, vi hade alltid följe hem för då bodde vi åt samma håll, när vi skulle köra var för sig.. ingen av oss ville säga hejdå och köra. vi stod där länge, det var vinter och vi frös
jag minns vår första puss, jag minns var vi var och hur underbar den var. jag blev chockad men mitt hjärta bankade så fruktansvärt hårt.
jag minns den dagen när vi blev tillsammans. jag minns hur jävla glad jag blev.
jag minns att vi inte riktigt vågade visa för andra att vi var tillsammans. det tog tid men jag var lycklig.
jag minns hur alla sa "ni två är så söta tillsammans", jag var lycklig. jag såg själv hur jag kunde skina som en sol.
det finns så mycket och jag önskar mer än något annat att det fortfarande var du & jag...
hur kan allting bara förändras på ett ögonblick?
jag kämpar men jag orkar inte
du sa att du inte ville förlora mig, att vi skulle hålla ihop
jag önskar att jag kunde tro på dina ord, jag vill inte förlora dig!
du är en underbar människa och vår tid var fantastisk. den bästa tiden i mitt liv.
jag älskar dig

8 april 2009 - 27 april 2010 <3 


Kommentarer
Postat av: Linda

Jätte fint skrivet vännen! Du vet att vi finns här och stöttar dig, du kan prata med oss när du känner för det. Jag är jätte ledsen för det som hänt...

<3

2010-04-28 @ 17:32:39
Postat av: davidlh

jag är också väldigt ledsen för det som har hänt. du vet att jag finns där om du behöver prata. var inte ledsen, var glad för det som ni hade!

2010-04-28 @ 21:32:40
Postat av: nilsdotter

du är stark tösen!

råkar du tappa fotfästet och falla så är vi där och fångar dig! <3

2010-04-28 @ 22:13:33
Postat av: frida

jag minns också när han skojade med dig & jag minns hur vi diskuterade att han tyckte om dig!

be strong Ellen <3

2010-04-29 @ 18:19:30
Postat av: jake

haay. gled in på din blogg här och såg "even the best fall down sometimes" känner igen det som fan och undrar var det kommer ifrån?

2010-04-29 @ 22:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0