jag hade sett fram emot det

snart snart snart är det äntligen fredag igen vilket betyder snart helg!
det är kallt ute nu, usch, vill inte på med vinterjackan!!!
men men vilka problem det finns här i världen.

redovisade sagan idag ja, hatar att stå inför folk, har alltid gjort.
Men det gick ganska så bra ändå.

nästa vecka bestå endast av FYRA DAGAR!!! :D
har studiedag på fredagen (y)
sen är det looooooov! väldigt efterlängtat
sen är jag förhoppningsviss ledig fredagen efter lovet med, om jag nu får, mohaha...
det gillar vi!

// ellen 15-10-09

jag hade sett fram emot det, men planer ändras...




Kommentarer
Postat av: emelie

jag har varit ledig hela veckan ;)

2009-10-16 @ 11:59:19
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0