höst höst

nu är det höst på riktigt. kalla vindar och oranga löv.
den dystra tiden försöker leta sig in 
& vi försöker bara gömma oss i våra halsdukar.


jag tror snart huset kommer rasa som de blåser.
& det regnar hela tiden.
går man ut blir man dygsur.
vädret är tråkigt, men ändå mysigt samtidigt.

jag längtar till julen!
lucia, snö, köpa julklappar, pynta granen, allt (:

jag är trött på skolan. REDAN, hm,
men det är så mycket nu,
-sagan som ska vara klar om en vecka, ska hinna rita klart allt.
- mediepåverkan som jag verkligen inte fattar vad jag ska göra ;s
- universum
- program-uppgift
- eng redovisning på torsdag.

usch jag längtar till lovet som är om 3 veckor!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0