l ö r d a g 1 0 o k t o b e r 2 0 0 9

hmm, skrev ett inlägg innan, men internetet cpade så det sparades inte. suck..

men ellen är glad, eller ja ganska iallafall! nej det har inte hänt något speciellt :)
& jag är lite skakis, blev lite skrämd innan när jag cyklade i mörkret!! :o

mamma & pappa är iväg, så är själv hemma.
inte skoj alls.
med tanke på att jag och en annan satt och skrämmde upp varandra, haha!
så mitt hjärta bankar som bara den..

imorgon måste jag rita klart sagan i flash, ska vara klart på måndag, så har ganska mycket att göra! usch!







Kommentarer
Postat av: Anonym

sjukt fin bild ellen. <3

2009-10-17 @ 12:22:23
URL: http://viictoriajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0