vaccin mot grissjukan!!

då har man tagit vaccin mot grissjukan oxå.
gjorde inte ont men blev lite snurrig mellan åt sen (a) haha
men nu känns det inte så värst mycket. så får hoppas på att man inte blir sjuk!
med tanke på att nästan alla man har pratat med har sagt att man får så hiiiimmmlaa ont i armen och blir så himmmla sjuk! jovisst.

sen slutade man ju även tjugo i två idag! härligt härligt.
de skulle ha öppet hus på skolan så därför vi slutade tidigare.

gjorde matte prov idag igen, och det gick fan oxå åt skogen!
ahh fattar ingenting...
men får väl ha en genomgång med min mattelärare så jag fattar..
vilket jag egentligen gör (fattar) bara att jag inte klarar att visa det på proven??...

men imorgon är det iallafall fredag :D we like!!
men har universum prov. yeah, får väl se hur det går, måste ju göra bra på det om man ska få behålla de höga betygen :)

men nu måste jag plugga vidare. suck suck...

// ellen 12-11-09 ♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0