the way I feel when I'm in your hands

jag har utvecklingssamtal imorgon...
jag vet en sak som alla lärare kommer säga.. & det är väl att jag ska lita mer på mig själv och prata mera? ;) haha, det har varenda lärare sagt sedan jag började i skolan...
sen blir det även frukost på resturang med språkgrupperna imorgon!

allting som har med skolan känns allmänt jobbigt just nu, fast ändå inte.. eller jo...
har matte prov på tors + sprutan, suck..
sen är det prov på fredag IGEN.
kill me.

det nya projektet/film är egentligen inte jobbigt, lite roligt faktiskt.
men det jobbiga är nog att skriva synopsisen, manuset och sedan pitchen eller vad det heter? (redovisa synopsisen för klassen+ annan publik!!!)

annars händer det väl inte så mycket mera denna terminen?

antagligen, förhoppningsvis blir det göteborg den 1 december med louise & victoria :) tjoohoooo
kollade biljetter idag och hittade med ganska najjs pris, så ska väl köpa de på onsdag :D




grattis till min farmor som fyller år idag! :)

ellen 09-10-09

♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0