11/11-06 - 11/11-09 ♥

det har gått tre långa år utan dig.
jag saknar dig lika mycket fortfarande.
jag hatar att veta att det bor någon annan i ditt hus.
jag saknar dig, jag saknar allt man gjorde hos dig.
när du satt och löste korsord och jag löste ett barnkorsord.
eller när du satt och stickade.
dina pannkakor, dina makaroner.

jag saknar julen, att veta att när man vaknat så åkte vi alltid upp till dig och firade dig, det var ju din födelsedag. 
släkten var där, allt var så mysigt.
vi, dina barnbarn fick alltid vars en present.
Pepparkakorna som du hade skrivit våra namn på.
gud, jag saknar dig verkligen mormor.
tänk om du hade funnits kvar här nere, tänk att få sitta hos dig igen...
men jag vet att du har det mycket bättre nu.
jag hoppas du väntar på mig.


I hope life is good wherever you are
you will be forever in my heart

I would give just anything to see your face to here your voice

just one more time...


Kommentarer
Postat av: emelie

<3<3<3

2009-11-16 @ 08:58:26
URL: http://jonassonemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0