skolavslutning ♥

12 juni 2009

jag kan inte fatta att det är sommarlov!
och långt ifrån att vi har slutat nian!...
sång, skratt, gråt, foto & ros ...
grattis ni som vann olika priser.
själv kan jag inte fatta att jag vann skolans bästa uppstas och utvecklingspris :O woooooooohhhhhh
men känns skönt, som en kick :)
efter kyrkan var det tillbaka till klassrummet och träffa klassen för sista gången :(
som vanligt visade Hans foto :) från nattvandringen och lite annat...
betyg, skiva med foto sen 6:an & kramar...
det skrämmer mig att veta att vi inte kommer träffas som en klass längre.
fyra år är över och tiden har varit underbar med er!
tack för en helt fantastisk resa med er! 9a & 9b



kören :)


jag becca martina emelie kim beppa ellinor :)


jessica & jag


jag louise & victoria :) ♥


klassen :)
kommer sakna er

ikväll blir det avslutningsfest :D

imorgon drar vi till Turkiet :D ♥

kommer sakna dig jakob ... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0