one day the light is gone

hejsan svejsan..
imorse ville jag bara ligga kvar i sängen! hade varit riktigt skönt..
i skolan är där typ inget folk, alla är sjuka ;s
camilla verkar inte förstå hur dryga hennes filmer är som hon visar på no:n
alla sitter bara och sover ?
tyska "redovisning" idag. läste dialog med ana-maria inför Hasse.
 kommenterade alla uttalsfel, men faktiskt var där inte så många ;D
härligt ana (h)
svenska - nationella = vecka ;o
på mentorn fick ni skäll av hasse.. xD
vi var ca 10 st som blev godkända på No provet för en vecka sen ( jag blev godkänd :D )
resten ska göra om..
matten, fattar inte ett skit. allt ska vara så komplicerat ...
idrotten blev det en turnering i mjukhandboll (:
vann 2/3 .
sen en straffturnering - den som vann bjöd Göran på en glass haha..
han är lite knasig han ;D

i detta inlägget blev det mkt ointressant, men jaja, så kan det bli..

nu ska jag iväg och träna med mother :D

( just det, jag har fått ett litet fotouppdrag (a) ska fota rebecca o martina när de rider :) 
kan bli skoj och se hur det kommer gå)



Kommentarer
Postat av: Ana-Maria

Vi får låta mer som tyskar Ellen;)

2009-01-26 @ 21:52:32
Postat av: Tobbe

Nu e det bara 17 dagar kvar...Vad tycker vi om det?

Underbart tycker jag iaf....

2009-01-27 @ 19:06:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0