bara 3 år kvar att leva ?

hejsan svejsan!
denna dagen börja riktigt dåligt!
jag vaknade kl 06 och tänkte att det var lördag, så jag somnade om igen..
sen vaknade jag kl 08 rakt upp och bara shit det är skola!
sprang ner till mamma och bara - jag har försocit mig. hon bara. oj, jag stängde min klocka så jag kunde inte väcka dig :O
haha, jaja, kom typ vid halv nio till skolan iaf. (a)

stan med flicksen på eftermiddagen, alltid lika skoj :D
titta på deras arobic? Magnus(tränare) tyckte jag skulle börja igen? hmm, hur mkr har inte jag typ tappat ?
aja får se.
löste in gymkortet idag :D ojoj nu blir det träning...

gick hem till bror med mamma, läste på nyheterna att den 12/12-2012 ska jorden gå under ?? :O
det var mayer(stavning) folket som hade sagt det, och enligt andra saker så har de alltid haft rätt!
ojjj...

imorgon åker typ alla till Hestra och åker skidor, snyft... fast vi ska ju oxå ha lite skoj ellerhur ? x)



Ja Tobbe, nu är det bara 16 dagar kvar och det är mer än underbart !!
längtar riktigt mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0