att våga möta sig själv är oftast svårare än att möta andra

hej hopp (:
lite seg på att skriva just nu har jag kommit på.
men så är det när man går i skolan...
nu handlar det om lite allt möjligt i detta inlägget (a)

första dagen var hemsk..
ge mig SOMMARLOV nu nu nu ..
fick prov redan första dagen ;o
och nu har vi massa läxor med..
3&5 februari har vi nationella prov i svenska :(
måste göra mitt gymnasie val snart med.
men ska på öppet hur den 22jan på J.B i hässleholm,
så kan inte göra det innan dess..

Olivia bara växer och växer.

jag har börjat träna igen ;D
boxning och styrketräningspass med mamma.
ska även se till att jag kommer igång med springningen igen.
och sen måste jag använda gymkortet med jue.

ha det toppen (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0