it´s all about playing... always

du vet väl att vi verkligen försökte
men enligt dig räckte det inte till

helgen blev ganska slapp av sig, har typ bara sovit..
farmor bjöd hem oss på fika i lör. trevligt.. fick även en lite present av olivia :D
en tavla på mig och henne :)
fast tittade på innebandy i sön, spännande ;)
i måndags var jag hemma från skolan. suck..
ont i halsen huvudet, och sjukt trött!
tisdags. åkte till skolan och gjorde nationella ):
bläää.. aja, åkte hem igen efter det. vid typ 9. sen blev det bara att sova hela dagen igen.
ons var hemma igen...
torsdag. mamma tyckte jag skulle försöka åka till skolan.
det gjorde jag. prega i mig två huvudvärkstabletter ;)
hade nationella igen, skrev en novell. var klar runt 10 tiden. rast till 13 :O
sjukt dryyygt!
men stack till affären med jessica för att bli lite pigg (a)
+ det snöade mega mkt när jag gjorde provet ;)
men allt är borta igen.. slask...
nu har jag sagt mycket tråkigt men ni får stå ut (;

ikväll blir det spinning med vicky ;d


tagen från ett fotografi (a)
men hon är så söt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0