ingen vanlig dag!

idag är ingen vanlig dag, nej för det är pappas dag ;d
grattis pappsen.

grattis till jakob som oxå fyller år idag, 15 år :)

har inte gjort överdrivet mkt idag.
gick en runda sen kom bror, marie  och olivia.
vi skulle överraska pappa.
så vi lagade mat och satte fyr i pannan.
glad blev han :)
sen lite senare kom farmor och lennart oxå, trevligt :)


min kamera ligger lite på hyllan för tillfället, lite trist.
menmen. måste ge mig ut någon dag.
men känns lite meningslöst eftersom jag inte kan lägga in bilderna på datan :(

nu är det sportlov och har inte gjort så värst mycket.
systeryster kom hem i fredes :D
sen blev det hela tjocka familjen hela helgen :)

imorgon blir det stan med kusin
tors blir det en dag med mamma och syster :) vi vet bara inte vad vi ska hitta på.
resten av veckan vet jag inget mera.
måste börja skriva lite å¨skolarbetena. suck, det är så tråkigt....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0