du & jag, vi två KALASBRA!

liten och klen, ellen svensson heter jag!
 
julafton var mysig och tomten tittade in.
snö fick vi ju oxå, som dock har försvunnit nu, skulle ju åkt skidor med l & v :( 
idag väckte mamma mig klockan 12:30, skönt! haha var ju uppe halva natten och spelade wii haha.  sen tog jag en runda i skogen med, shit vilken dålig kondis man har då! pinsamt får ta tag i det igen då va.

det är nyår på torsdag och alla är så taggade på nyår, var ska alla vara??
min kväll kommer iallafall att tillbringas med victoria. :)

titta vilken fin bild på mig och Olivia, hihihi :)
 

döm inte allt du ser
tro inte allt du hör
säg inte allt du vet

//ellensvensson 30/12-09

Kommentarer
Postat av: v

döm inte allt du ser

tro inte allt du hör

säg inte allt du vet.



jag håller med til 100% vännen min.

<3

2009-12-30 @ 20:33:14
URL: http://viictoriajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0