5 8 ... det är väl så det är ...

5  8  över  &  börja  om  det  är  väl  så  är  det


åker till hässleholm imorgon med vicky (:
på tisdag blir till körskolan för kurs....

HAHA var ute och "körde" inlines med syster idag
nja gick inte så värst bra skulle jag säga,
jag på hjul hör nog inte ihop...
stel som en pinne, tappa balansen och trillade (a) lagom pinsamt!

nu är jag egenligen trött men vill inte sova,
jag har tråkigt som bara den,
och jag saknar två flickor. .♥

& på torsdag blir man ett år äldre ja...


Kommentarer
Postat av: en flicka!

jag saknar min flicka!! ser fram emot att vi tre töser ska träffas (: <3

2009-08-10 @ 13:01:13
Postat av: davidlh

hahaha, min fot är med på bild! :D

2009-08-17 @ 19:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0